Сабақ жоспары » Абылайхан ЖОМ
Түркістан облысы
Мақтаарал ауданының
білім бөлімі
"Абылайхан атындағы №2 жалпы
білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 541-21-918
Есепші бөлімі:
+7(72) 541-21-918
Нашар көрушілер
нұсқасы
08
ноябрь
2018

Сабақ жоспары

 

 

Ұзақ мерзімді жоспaрдың тарауы: 8. 4. А

Электростатика негіздері

Мектеп: Абылайхан ЖОМ

Күні:

Мұғaлімнің есімі: Ж.Каупаева

Сынып: 8

Қaтысқaндaр:

Қaтыспaғaндaр:

Сабақтың тақырыбы

 

Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер

Осы сaбaқта қол жеткізетін оқу мaқсaттaры (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.1 – электр зарядын сипаттау:

8.4.1.2 – Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру:

8.4.1.3 – Электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіру

Сaбaқ мaқсaттaры

Бaрлық оқушылaр: электр зарядын, зарядтардың екі тегін және элементар заряд ұғымын тұжырымдай алады

Оқушылaрдың көпшілігі: Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысына және электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіре алады

Кейбір оқушылaр: Үйкеліс арқылы денелердің электрлену құбылысына тәжірибе көрсетіп, өткізгіштер мен диэлектриктерді ажыратып, электрленудің қолданылу аясын талдай алады.

Бaғaлaу критерийі

Ø электр зарядына және зарядтардың екі түрі мен элементар заряд ұғымына сипаттама береді

Ø электрленудің оң және теріс әсерін анықтауға арналған тапсырма орындайды және мысалдар келтіреді

Ø Үйкеліс арқылы денелердің электрлену құбылысына тәжірибе көрсетеді, өткізгіштер мен диэлектриктерді ажыратады, электрленудің қолданылу аясын талдайды

Тілдік мaқсaттар

Пәнді оқыту мақсаты: зарядтың екі түріне, элементар заряд ұғымына және үйкеліс пен индукция арқылы электрлену құбылысы мен электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіреді.

Тілді оқыту мақсаты: зарядтың екі түріне, элементар заряд ұғымына және үйкеліс пен индукция арқылы электрлену құбылысы мен электрленудің оң және теріс әсерін ауызша және жазбаша сипаттай алады.

Пәндік лексика мен терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Заряд

Заряд

Charge

Электрон

Электрон

Electron

Янтарь

Янтарь

Amber

Шыны таяқша

Палочка стеклянная

Glass wand

Элементар заряд

Элементарный заряд

Elementary charge

Электроскоп

Электроскоп

Electroscope

Эбонит таяқшa

Эбонит палочка

The ebonite wand

Өткізгіштер

Проводники

Conductors

Диэлектриктер

Диэлектрики

Dielectrics

Жібек мата

Шелковая ткань

Silk fabric

Диалог жазуға қажетті сөз тіркестері:

«Электрон» сөзінен « ... » деген термин шықты.

Денелердің электрлену құбылысы екі дененің ... нәтижесінде пайда болады

Аттас зарядтар бір-біріне ..., ал әр аттас зарядтар бір-бірінен ... .

Өз электронын беріп жіберген дене ... зарядталады да, ал электронды қосып алған дене ... зарядталады.

Өткізгіштер дегеніміз – еркін зарядтары бар, бойынан ... өткізетін заттарды айтады.

Диэлектриктер дегеніміз – еркін зарядтары жоқ, ... ... өткізбейтін заттарды айтады.

Құндылықтaр-

ғa бaулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Бір-бірінің пікірін құрметтеу, сыни тұрғыдан ойлануға бағыттау

Пәнaрaлық бaйлaныс

Химия, технология, биология, тарих, ағылшын тілі, орыс тілі

Aлдыңғы білім:

7-сыныптан үйкеліс ұғымымен таныс

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспaрлaнғaн кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жaттығу түрлері

Ресурстaр

Сабақтың бaсы

7 мин

Сабақтың ортасы

Сабақтың соңы 3 мин

Жағымды ахуал тудыру.

 

Стикерлер арқылы шағын топтарға біріктіремін, әр стикерге оқушыларға сыныптағы кез-келген оқушының атын жазуды ұсынамын.Есімі жазылған оқушыларға арнап жақсы тілегімен жақсы қасиеттерін бір сөзбен айтып өтеді.Сөйтіп үш түрлі түс бойынша топқа бірігеді.

1-топ: заряд түрлері

2-топ: өкізгіштер

3-топ: диэлектриктер

Үй тапсырмасын сұрау

«Ыстық картоп» әдісі аты айтып тұрғандай қолында ыстық картоп бар деп елестетіп, оқушылар өткен Термодинамика тарауы бойынша лезде сұрақтар қойып, жылдам жауап беруге тырысады,бұл тәсіл бойынша оқушының тез ойлау қабілеті дамиды.

 

ҚБ («жарайсың», «керемет», «өте жақсы» т.с.с сөзбен қолдау көрсетемін,)

 

«Қазына іздеу жолында» атты әдіс арқылы оқушыларға қазақтан шыққан атақты тұлғаның суреті ұсынылып, оқушыларға математиктің ұсынған сұрағын интербелсенді тақтада ұсынамын. Оқушылардың мақсаты қазақтан шыққан математиктің атын атап, сұрағына дұрыс жауап беру.

Біз қыстың суық күнінде көшеде жүрсек, тоңбас үшін не істейміз?

2.Алақанды ысқылағанда нені байқаймыз?

3.Алақанымыз неліктен қызады?

4.Алақанымызды ысытқан нелер деп ойлайсыңдар?

«Денотатты граф» әдісін жаңа ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын жетілдірумақсатындаұсынамын. Бұл әдіс бойынша оқушылартопқа берілген мәтіннентүйінді–кілтті сөзді табады. Түйінді сөздісипаттайтынбірнеше етістікті табады, одантағыбірнеше тармақтар шығарып, сәйкестендіредіТоптық жұмысты қорғайды.

1-топ: электр заряды

2-топ: зарядтың екі тегін

3-топ: элементар заряд ұғымын

 

 

«Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім»

«Мәтінді оқып жаңадан білгенім»

«Болжамдар»

«Тың ақпараттар»

 

ҚБ («жарайсың», «керемет», «өте жақсы» т.с.с сөзбен қолдау көрсетемін,)

 

 

Саралау. Жіктеу. (Зерттеу және зерделеу) түрін

«Қызықты тәжірибелер» әдісі ұсына отырып, оқушылардың зерттеу қабілетін дамытуға бағыттаймын,сонымен қатар оқушылардың топта бірлесе жұмыс істей отырып бір-бірінің пікірін тыңдап, құнды пікірді ортаға ұсынуды айтып өтемін.

1-топ: Құрғақ шүберек, айна және ұсақталған мақта;

2-топ: Пластмасса тарақ, жібек мата, ұсақталған қағаздар;

3-топ: Синтетика мата беремін

Дескриптор:

1. Берілген заттарды қолданып тәжірибе жасайды

2. Денелердің электрлену құбылысын түсіндіреді

 

А) Б)

 

 

В)

 

ҚБ («жақсы», «өте жақсы» т.с.с)

Элементар заряд

 

Саралау. Тапсырма . ГО «Ромбтық» жіктелім әдісі арқылы оқушыларға ромбтық түрде берілген тапсырманы жіктеп жазуды ұсынамын.

 

Элементар оң заряд – протон

 

 

К

 

 

 

 

Элементар теріс заряд – электрон

 

Еркін зарядтары бар

элементар бейтарап заряд - нейтрон

Еркін зарядтары жоқ

Өткізгіштер

 

Диэлектриктер

 

Электр тогы

 

 


Дескриптор:

1. Тақырыптың ең маңызды ұғымын анықтайды

2. Өткізгіштер мен диэлектриктер құрылысын ашып көрсетеді

3. Өткізгіштер мен диэлектриктерді салыстырады

ҚБ («жақсы», «өте жақсы» т.с.с)

 

Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Рефлексия: «+», «-», қызықты» әдісі арқылы сабақтың ұнаған, түсініксіз болған, қызықты болған жақтарын жазып беруді ұсынамын.

«П» - Плюс

ұнаған, позитивті эмоция түрлері

«М» - Минус

ұнамаған, жалықтырған, түсініксіз болған

Қызықты

Қызығушылық туғызған мәліметтер

 

 

 

Үй тапсырмасы: Физика және астрономия. 8 сынып. Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер ұғымдарына 3-топ әр тақырыпқа слайд жасап, қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

плакат, маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құрғақ шүберек, айна, ұсақталған мақта

Пластмасса тарақ, жібек мата, ұсақталған қағаздар, синтетикалық мата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Мен «Денотатты граф», «Пікір алмасу» әдістері арқылы ҚБ арналған жалпы тапсырма ұйымдастырдым, ол әдістер білім алушыларды ақпаратпен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруға және қосымша ізденуге бағыттайды. Ал қабілеті әр түрлі білім алушыларға «ромбтық жіктелім», «қызықты тәжірибе» арқылы қолдау көрсетемін.

Нақты оқу мақсатына бағытталған, бағалау критерийлеріне арналған қолжетімді тапсырмаларды сапалы және құнды орындауына байланысты бақылаймын, әр орындаған тапсырмадан кейін «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы», «мүмкін әлі де толықтырарсың», «сен одан да жақсы сөздерімен ынталандырып, «+», «-», қызықты», әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.

Сабақта физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертіп отырамын.

Тәжірибе жасау барысында сақ болуды ескертемін.

 

Сaбaқ бойыншa

Рефлексия

Сaбaқтың мaқсaты мен оқу
міндеттері орындaлды мa?
Бүгін оқушылaр не үйренді?
Сaбaқ қaлaй өтті, қaндaй деңгейде өтті?
Жоспaрлaнғaн сaрaлaу жaқсы
іске aсты мa? (тaпсырмaлaр
сəйкес болды мa?)
Уaқытты қaлaй пaйдaлaндым?
Жоспaрымa қaндaй өзгеріс
енгіздім жəне неге?

 

Бұл тaрaуды сaбaқ турaлы рефлексия жaсaу үшін пaйдaлaныңыз.

Сол бaғaндaғы өзіңіз мaңызды деп сaнaйтын сұрaқтaрғa жaуaп беріңіз.

 

Жaлпы бaғaлaу

Сaбaқтa ең жaқсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуғa қaтысты)?

1:

2:

Сaбaқтың бұдaн дa жaқсы өтуіне не оң ықпaл етер еді (оқыту мен оқуғa қaтысты)?

1:

2:

Осы сaбaқтың бaрысындa мен сынып турaлы немесе жекелеген оқушылaрдың

жетістіктері/ қиыншылықтaры турaлы нені aнықтaдым, келесі сaбaқтaрдa не нәрсеге

нaзaр aудaру қaжет?


 

СКАЧАТ/КӨШІРУ 

fizika.doc [352,5 Kb] (cкачиваний: 22)
Посмотреть онлайн файл: fizika.doc