Сабақ жоспары » Абылайхан ЖОМ
Түркістан облысы
Мақтаарал ауданының
білім бөлімі
"Абылайхан атындағы №2 жалпы
білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 541-21-918
Есепші бөлімі:
+7(72) 541-21-918
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
ноябрь
2018

Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Визуалды өнер

Мектеп:Түркістан облысы Мақтаарал ауданы,

Абылайхан жом

 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мирзалиева

Забира Каржаубаевна
Мирзалиева

 

Сынып: 5

Пәні: Көркем еңбек

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы

 

 

 

Әуе перспективасы

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура тепе-теңдік)

 

Ойлаудағдысының деңгейі

(Блум таксономиясы бойынша)

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.

 

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

Көпшілігі: Оқушылар суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өздерінің бейнелеген жұмыстарындағы түстік шешімдерді дұрыс табу арқылы орындау.

Кейбіреуі: Суретшілердің жұмыстарының түстер үйлесімін анықтайды, талдайды

 

Бағалау критерийі

ü Пейзаж салудағы заңдылықтарды ұстанады

ü Түстерді дұрыс таңдай біледі.

ü Жұмыстың креативті орындалуы

ü Жұмыстың толығымен аяқталуы

 

Тілдік мақсаттар

Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

1. Өнерде қандай жанрларды білесіз?

2. Өнердің қандай түрлерін білесіз?

3. Пейзаж жанрында жұмыс жасаған суретшілерді ата?

Термин сөздер: үйлесімділік-гармония-harmone

 

Құндылықтарға баулу

Қазіргі таңда жеке адам ғана емес, тұтас халық­тың өзі бәсекелік қабілетін арттырса ғана та­быс­қа жетуге мүмкіндік алады (Рухани жаңғыру бағдарламасынан).

Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.

 Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.

 Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

 Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

 

Пәнаралық байланыс

зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.

 

Алдыңғы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология

Өткен тапсырмаларды еске түсүру.

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

 

Сабақтың басы

2 мин

Үй тапсырмасы

2 мин

4 мин

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып

6 мин

Сабақтың ортасы

Топтық тапсырма

5мин

Сергіту сәті

2 мин

Шығармашылық жұмыс

14 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды топқа бөлу. «Сызықтық перспектива» және «Ауа перспектива» деген карточкаларды пайдаланып топқа бөлемін.

«Сұрақ ілмегі» әдісін қолдана отырып үй тапсырмасын пысықтап шығамын. Бұл әдісті ауызша өткіземін. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық айтып іліп кетуіне болады. Түрткі болу, сынақтан өткізу немесе қайта бағыттау техникаларын пайдаланамын.

«Миға шабуыл» әдісімен суретерді көрсете отырып сабақ барысын ашып аламын.

Слайдта көрсетілген суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты «Диалогтық» әдісті пайдаланып жаңа сабақты бастаймын. Ой қозғауға, термин сөздерді атай отырып диалог арқылы оқушыны сөйлетуга машықтаймын.

ü Мына картиналарға не ортақ?

ü Суретшілер табиғаттың қандай күйін суреттерген? Мұны қалай анықтадыңдар?

ü Жұмыстың қандай материалмен орындағанын нақтаңдар?

ü Суреттің алдыңғы планын бейнелеудің ерекшелігі неде?

ü Суретшілер артқы планды қадай түстердің көмегімен бейнелеген?

ü Сызықтық перспектива ережелерін атаңдар.

 

1 топқа «Веен диаграммасы» әдісі, ауа перспективасы мен сызықтық перспективасының айырмашылық, ұқсастығын жазады.

2 топ «Т кестесі» әдісі, ауа перспективасы мен сызықтық перспективасының салу кезінде кездесетін қийындықтар.

Топтар постер қорғайды.

Дескриптор:

- Ауа перспективан біледі, ажырата алады

- Ауа пен сызықтық перспективаның арсындағы ұқсастықты айқындайды

Бағалау:

Оқушылар: басбармақ көтеру арқылы

Мұғалім: стикер тарату арқылы

 

Ойын жинақтап серу үшін жаттығулар жасаймыз:

Перспектива туралы алған білімдеріңді пайдалана отырып, дымқылдау техникасымен ауа перспективасын пайдаланып пейзаж салыңдар.

Дескриптор:

- Тапсырма ұқыпты, әрі таза орындалды.

- Сурет салғанда ауа перспективасының ережелері сақталды.

Постер қорғайды.

Бағалау:

Оқушылар: басбармақ көтеру арқылы

Мұғалім: стикер тарату арқылы

Карточкалар

 

 

 

 

 

презентация

 

Презентациялар,

 

2 слайд

 

3 слайд

4 слайд

Е.Ким «Базарға кіреберіс», Н.Казарин «Қазақ отбасы, жолда», С.Айтбаев «Жолда»

 

АКТ-да ауа перспективасы бейнеленген слайдттар көрсетемін

 

Постерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер, акварель краскалары, қылқалам, су, оқулықтар.

 

 

9 слайд

 

10 слайд

 

Сабақтың соңы

3 мин

2 мин

Үй тапсырмасы

 

 

«Кувёртка» әдісі арқылы А-4 парақ екіге бүктелініп, жұпта кезек –кезек идеялар жазылып, ой бөліседі

«Бағдаршам» әдісі арқылы керібайланыс аламын

 

Пейзаж

А 4 қағаздары

 

 

Бағдаршам бейнеленген плакат, стикерлер

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады.

 

«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы қабылдауы бәсеңдеу оқушылардың өткен сабақты қалай түсінгенін білемін. «Диалогтік» әдіс арқылы ұяң, ұялшақ оқушыларды демеу сұрақтары арқылы өз ойларын жеткізуге машықтаймын. «Веен диограммасы» мен «Т кестесі» арқылы барлық оқушылардың жаңа сабақты талқылауға, пікірлесуге бейімдеймін. Және осы әдістер арқылы қабылдауы төмен оқушылар қатарларының ой пікірін тыңдай отырып, жаңа сабақты жақсы меңгеруге септігін тигізеді. Ал шығармашылық жұмыста барлық оқушылар бірлесе отырып жұмыс істеуе тәжірибе алмасуға, теорианы іске асыруға үйренеді.

Үй тапсырмасыда оқушылардың қабылдауына қарай беремін

Белсенді оқушыларға жұлдызшалар ұсынамын. Ал ерекше көңіл бөлуді қажет ететін оқушыларға ауызша мақтау, мадақтауды айтып отырамын

 

Сымтемірмен жұмыс жасағанда абай болуын ескертемін. Клей мен қайшымен жұмыста ұқыпты болуын айтып отырамын

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 

 
 
СКАЧАТ/КӨШІРУ             

[attachment=17]