Сабақ жоспары » Абылайхан ЖОМ
Түркістан облысы
Мақтаарал ауданының
білім бөлімі
"Абылайхан атындағы №2 жалпы
білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 541-21-918
Есепші бөлімі:
+7(72) 541-21-918
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
ноябрь
2018

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Есептерді электронды

кестелердің көмегімен шешу.

Мектеп: Абылайхан ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова К

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу.

 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: электронды кесте элементтері турлерін біледі.

Көпшілік оқушылар:Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдана алады.

Кейбір оқушылар: кестеде формулаларды қолданып есептей алады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Бағалау критерийі

· Электронды кесте элементтерінің түрлерін біледі

· Пішімдеу терезесін қолданып элементтерді пішімдей алады

· Кестеге аңыз ойлап енгізіп формулалармен есептей алады

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Формат, ұяшық, шекара, қаріп, сан.

Оқылым және жазылым.

Формат-формат-format

Кесте-таблица-table

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Ақпаратты пішімдеу-Формат ячейки терезесі арқылы орындалады. Ұяшықтарды, ұяшық ішіндегі мәліметтерді өңдеуге болады.

Құндылықтарға баулу

Топта бірлескен жұмыс орнату, бір-бірлерінің пікірін тыңдау, құрметтеу арқылы білім алу

Пәнаралық байланыс

орыс тілі (бұйрықтар орындалады),

математика (формулалар, сандар)

Алдыңғы білім

Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

 

 

 

«Бір минуттық әңгіме» әдісі

5 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Пазл әдісі арқылы топтастырамын

I-топ: Баған

ІІ-топ:Ұяшық

 

Өткен сабақты пысықтау:

«Бір минуттық әңгіме» әдісі

Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Үйге берген тапсырма туралы әңгімелесулеріне болады немесе жаңа сабақты бекіту мақсатында өз ойларымен бөліседі

Оқушылардың жауаптарын фигуралар арқылы бағалау

 

А4 парағы кеспе қағаздар

 

 

Смайликтер

 

 

 

 

 


Сабақтың басы

5 мин

«Адасқан әріптер» әдісі .

 

7 мин «Жарыс» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сергіту сәті»

«Бұрыс немесе дұрыс» әдісі 5мин

 

10 мин

 

«Кім жылдам?»

«Адасқан әріптер» әдісі

Оқушылар АКТ-да бірнеше әріптер беріледі. Сол әріптер бойынша сөйлеп құрап тақырыпты ашады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

 

«Жарыс» әдісінде оқушылардың қызығушылын артырамын, тез орындауын

Тапсырма1. Жеке жұмыс

Дескрипторлар:

· Электронды кесте элементтерін біледі.

· Электронды кесте элементтерімен жұмыс істей алады.

 

Фигуралар арқылы бағалау

Сергіту сәті « Бұрыс немесе дұрыс» АКТ-да бірнеше сұрақтар беру арқылы сұрақтардың жауаптарын дұрыс немесе бұрысын анықтау арқылы сергітеді.

 

Тапсырма 3. Жеке жұмыс. «Кім жылдам?». Оқушылардың шапшаңдылығын анықтаймын

Кәсіпорындағы қызметкерлердің айлық жалақысын есептеңдер.

 

Дескрипторлар:

- Берілген тапсырма туралы аңызды ойдан құрастырып жазады

- Жалақыны есептеу формулаларын тауып есептей алады

Фигуралар арқылы бағалау

АКТ

 

 

 

компьютер

Оқулық 56-бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


АКТ-да презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сабақтың соңы

« Каhoot » әдісі

5 мин

«Басбармақ» әдісі.

5мин

«Каhoot» әдісі. Сабақты қорытындылау кезінде қолданылады. «Каhoot» қосымшасымен ұялы телефоннан оқушылар тест сұрақтарына жауап беріп, нәтижесін диогностикалық түрде АКТ-дан бақылайды.

 

«Басбармақ» әдісі. Кері байланыс.

Картинки по запросу басбармақ әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақтарын көрсету арқылы білдіреді

 

 

 

 

 


Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлінеді. «Бір минуттық әңгіме» арқылы өткен сабақты сұралады, «Адасқан әріптер» әдісі бойынша тақырыпты ашып аламын, «Жарыс» әдісі арқылы АКТ- да жұмыс істейді «Сергіту сәті» «Бұрыс немесе дұрыс» әдісі арқылы оқушылар сергіп алады, «Кім жылдам» деңгейлік тапсырмалар беру арқылы оқушылардың жылдамдығын тексеремін «Бесбармақ» әдісі, кері байланыс жасату:

Бағалауды әр тапсырманың соңында фигуралар арқылы бағалап отырамын.

Ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру.

Ауызша мадақтау, ынталандыру сөзлері арқылы.

 

 

 

 

 


Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.Көзге арналған жаттығулар.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СКАЧАТЬ/КӨШІРУ 

7-synyp-saba-zhospary.doc [367,5 Kb] (cкачиваний: 18)
Посмотреть онлайн файл: 7-synyp-saba-zhospary.doc